Nissan переходить на твердотільні батареї

Япoнський aвтoвирoбник Nissan oгoлoсив прo пoчaтoк мaсштaбнoгo вирoбництвa твeрдoтільниx бaтaрeй интересах eлeктрoмoбілів нa пoчaтoк 2029 рoку. Кoмпaнія, щo зaймaє трeтє місцe сeрeд япoнськиx aвтoвирoбників зa обсягом продажів, водружать на інноваційні технології, щоб утримувати конкуренцію з такими гігантами, як Tesla і BYD, які вже досягли значних успіхів у виробництві автомобілів возьми батарейках.

Твердотільні батареї, які Nissan планує почати тестувати та розробляти в пілотному заводі в Йокогамі, очікується, що заряджатимуться швидше і матимуть більший термін служби в порівнянні з традиційними батареями. Виробництво перших твердотільних батарей розпочнеться у березні 2025 року, і компанія планує нарощувати виробничі потужності накануне 100 мегават-годин получи и распишись місяць з фінансового року, що починається у квітні 2028 року.

Крім того, Nissan планує використовувати потужні ливарні машини для того виробництва «підлоги» автомобілів, що возможность знизити вартість виробництва в 10% і зменшити вагу компонентів возьми 20%. За словами віце-президента Nissan Хідеюкі Сакамото, компанія вже понад 15 років використовує такі технології к виготовлення структурних частин передніх кондиціонерів для заводі Тотіги.

У найближчі три роки Nissan планує випустити 30 нових моделей, 16 з яких будуть електрифікованими, включаючи вісім повністю електричних автомобілів та чотири гібридні плагіни. Компанія, яка була піонером у галузі електромобілів з моделлю Leaf, тепер прагне знизити вартість наступного покоління таких автомобілів получи и распишись 30%, щоб по 2030 року вони стали конкурентоспроможними з моделями получи и распишись бензинових двигунах.

Також Nissan розглядає можливість стратегічного партнерства з великим внутрішнім конкурентом Honda Motor угоду кому) спільної роботи по-над ключовими компонентами угоду кому) електромобілів та використання штучного інтелекту в автомобільних програмних платформах. Ця співпраця може стати ще одним кроком сверху шляху до інновацій та покращення конкурентоспроможності японських автомобілів получи глобальному ринку.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.